شیب نزولی قیمت طلا و سکه در دی ۱۴۰۰

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در دهمین ماه سال ۱۴۰۰ روند نزولی داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، طلا در طول تاریخ به عنوان یک کالای ارزشی و سرمایه جدا از جذابیت هایی که در حوزه زیورآلات دارد، مورد پسند اقشار مختلف قرار داشته و دارد. روند قیمتی این کالای سرمایه ای در افزایش و کاهش قیمت بسیاری از کالاها در طول سال اثر داشته و دارد. خبرگزاری شبستان در سلسله گزارش هایی به بررسی روند قیمتی این کالا در خلال ماه های سال گذشته پرداخته است.

 

بنابراین گزارش، 8 دی هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳ میلیون و ۲۴ هزار تومان رسید در حالی که 29 دی هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۹۱۷,۰۰۰ ریال و قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۰,۶۴۰,۰۰۰ ریال رسید و بر این اساس شاهد کاهش قیمت هر گرم طلای 18 عیار و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید هستیم.

 

بر این اساس (چهارشنبه ۸ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان و انس جهانی طلا با ۰.۱۴ درصد افت به یک هزار و ۸۰۷ دلار و ۱۳ سنت رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳ میلیون و ۲۴ هزار تومان، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۲ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت شش میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، هر عدد ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید.

 

در ادامه (چهارشنبه ۱۵ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۲ میلیون و ۴۹۷۰ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت شش میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، هر عدد ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

 

 این گزارش می افزاید: (چهارشنبه ۲۲ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۲۵۴,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۸۱۹.۳۹ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۲,۷۶۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۷,۵۱۰,۰۰۰ ریال، هر عدد نیم سکه به قیمت ۶۶,۲۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با به قیمت ۳۶,۲۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۵۰۰,۰۰۰ رسید.

 

همچنین (چهارشنبه ۲۹ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۹۱۷,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۸۱۵.۱۱ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۰,۶۴۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۷,۵۱۰,۰۰۰ ریال، هر عدد نیم سکه به قیمت ۶۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۶,۸۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۴۰۰,۰۰۰ رسید.

کد خبر 1159484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha