جهاد تبیین لازمه امیدآفرینی و خنثی سازی تبلیغات گسترده دشمنان است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه جهاد تبیین لازمه امیدآفرینی و خنثی سازی تبلیغات گسترده دشمنان است، گفت: امروز ایران اسلامی به رغم همه فشارها و تهدیدها در ردیف کشورهای پیشرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، اولین نشست شورای اداری استان ایلام در سال جاری با حضور « حسن بهرام نیا» استاندار ایلام، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در سالن جلسات پتروشیمی ایلام برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در این نشست، اظهار کرد:  شرکت پتروشیمی ایلام، مرکزی دانش بنیان، اشتغالزا و منبع تولید است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  ابراز کرد: در روایات آمده است اگر کسی می خواهد غمی دارد از بین برود باید گره از کار انسان گرفتاری بازکند تا گرفتاری خودش حل شود، در شرایط فعلی این فرصت برای مدیران ایجاد شده است تا مشکلات مردم را رفع کنند.

 

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان نسبت به همه مردم مدیون هستند، ابراز کرد: خداوند متعال توفیقی را برای مدیران ایجاد کرده است برای بازکردن گره مشکلات مردم تلاش کنند، مدیران باید مشکل زدا باشند و مشکلات مردم را رفع کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان که ماه فضیلت است، اجتناب از معصیت خدا است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه ما باید در خصوص مسئولیتی که در نظام اسلامی پذیرفتیم مراقب باشیم که نسبت به مسئولیت خود ادای دین به اسلام، نظام و انقلاب و مردم داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در سال جاری مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر روی جهاد تبیین داشتند که خیلی برای ما تکلیف زا است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که جهاد تبیین واجب عینی است یعنی برای تک تک ما واجب است، باید با تلاش و کوشش مضاعف، به امری که ولی فقیه فرموده است لبیک بگوییم و تفاوت و تحولی در اعمال و رفتار ما ایجاد شود.

 

امام جمعه ایلام گفت: در طول سال های گذشته داشته ها و دستاورده های زیادی داشته ایم که یکی از نمودهای آن پتروشیمی است که علی رغم همه فشارها، تهدیدها و تحریم ها در کشور ایجاد شده است اما تبلیغات دشمن جوری شده است که در اذهان جامعه ما تاثیر داشته است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز کرد: لازم است که آورده های انقلاب و تلاش‌هایی که انجام گرفته به گونه ای بیان شود که امید آفرین باشد .

 

وی افزود: کل تلاش های تولیدی و علمی که انجام شده است یک جریان و حرکت برخلاف جریان و حرکت آب بوده است و امروز ایران اسلامی به رغم همه فشارها و تهدیدها در ردیف کشورهای پیشرفته است، امروز شرایط به گونه ای پیش رفته است که تحریم ها چندان اثر گذار نبوده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه  جهاد تبیین برای امیدآفرینی و خنثی سازی تبلیغات گسترده دشمنان امری ضروری و واجب است، افزود: متاسفانه تبلیغات دشمن جوری شده است که امروز نسل جوان فکر می کنند که کاری انجام نشده است.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی که برای ما ایجاد کرده است دنبال این است که مردم را ناامید کند، گفت: تبیین خدماتی که انجام می شود لازم است و مسئولان دستگاه های اجرایی نیز باید برنامه های خود را ارائه دهند، داشتن برنامه برای مدیران دستگاه های اجرایی بسیار لازم و ضروری است.

 

وی با اشاره به تبادلات و روابط مسئولان استان با استان های همجوار در کشور عراق، خاطرنشان کرد:  از استاندار محترم تشکر می کنم که آغاز سال را با یک سفر اقتصادی شروع کردند که باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم که فرجی برای گشودن مرزها باشد که هم اشتغال زایی و هم تولید به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار، خاطرنشان کرد: امیدواریم که این جلسه بتواند برای حل مشکلات آب شرب چوار و دامپروری و برقراری نمایندگی ادارات در این شهرستان مثبت باشد.

 

کد خبر 1163014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha