فعاليت و انجام كارهاي فرهنگي منجر به ارتقاء فرهنگ عمومي در آحاد جامعه خواهد شد

حیدری، گفت: فعاليت و انجام كارهاي فرهنگي در تمامي بخش هاي جامعه به ويژه در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي و تقويت مداومت در انجام اين امور منجر به ارتقاء فرهنگ عمومي در آحاد جامعه خواهد شد.

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رسیدگی به وضعیت فرهنگ و معیشت جامعه از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و اگر این زیرساخت ها اصلاح شود سایر امور مانند آسیب های اجتماعی و اقتصادی هم بهبود خواهند یافت.

 

فرماندار اسلام آباد غرب افزود: واگذاری کار ها به مردم باعث اثرگذاری و استقبال عمومی بیشتر است لذا باید از حجم برنامه های حاکمیتی کاسته شود و به سمت برنامه های حمایتی و نظارتی پیش برویم و با تهیه نقشه راه و برنامه ریزی اثربخش کارها را به مردم و سمن ها واگذار کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در امورات فرهنگی اجتماعی نیاز به رویکرد حل مسأله و مهارت آموزی داریم و در حل مشکلات باید از متخصصین و کسانی که اهلیت دارند استفاده شود، همچون در اجرای تئاتر مرصاد از ظرفیت هنرمندان شهرستان استفاده شد و اثرگذاری آن در میدان عمل دیده شد که در برنامه های دیگر این مهم باید مدنظر قرار گیرد.

 

حیدری تصریح کرد: در چند سال اخیر به خاطر کرونا اجرای برنامه های فرهنگی با محدودیت های کرونایی انجام شده که لازم است با تلفیق برنامه های شورای اجتماعی و شورای فرهنگ عمومی در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش شود.

 

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: از دانشگاه ها و آموزش و پرورش شهرستان بیش از دیگر ادارات انتظار و توقع هست که در برنامه های فرهنگی پیشقدم شوند و جهت تقویت فریضه های دینی و تاب آوری جامعه کار کنند.

کد خبر 1164488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha