امر به معروف در جامعه فراموش شود دعای خوبان برای دفع شر موثر نیست

احمدی گفت: اگر امر به معروف در جامعه ای فراموش شود دعای خوبان برای دفع شر موثر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی»، امروز (دوشنبه ۲۲ فروردین) در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم گفت: یکی از فریضه های مهم و مورد تاکید در دین اسلام فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده که در کتاب آسمانی و روایات بر آن تاکید شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم با تاکید بر اینکه اگر امر به معروف در جامعه ای فراموش شود دعای خوبان برای دفع شر موثر نیست، افزود: دشمن به دنبال اهداف خود به خصوص در فضای مجازی است و هر کسی به اندازه سهم خود باید کوشا و فعال باشد و اجازه ندهد دشمن به مقاصد خود دست یابد.

 

وی گفت: از جمله مواردی که در این جلسه بر آنها تاکید می شود برگزاری مستمر جلسات احیا امر به معروف و نهی از منکر، رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در حوزه های مختلف، فضاسازی شهری ماه مبارک رمضان، تولید محتوای مذهبی و معنوی و پیگیری اجرایی شدن طرح حجاب و عفاف است.

 

در این جلسه همچنین  تعدادی از نمایندگان تشکل های مردمی به بیان نظرات و دغدغه‌های خود به خصوص در حوزه رعایت حجاب و عفاف و لزوم اقدام قاطع در برابر بی حجابی و کشف حجاب و نیز رعایت حرمت اماکنی چون مزار شهدای گمنام واقع در تپه نورالشهدا پرداختند.

کد خبر 1164797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha