۴ تُن فرآورده خام دامی در خراسان جنوبی معدوم شد

اصغرزاده گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون ۴ تُن و ۹۷۸ کیلوگرم فراورده خام دامی در خراسان جنوبی معدوم شد.

«محمد اصغرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: یکی از سازمان هایی که بحث امنیت غذایی مردم را بر عهده دارد و در دورترین نقاط و با کمترین امکانات به مردم خدمت می کند، دامپزشکی است.

 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز این سازمان است، گفت: تقارن آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان سبب شده است تا در جهت تامین امنیت غذایی و سلامت مردم گام بلندتری نسبت به سال های گذشته بر داریم.

 

وی به اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خامی اشاره کرد و افزود: این طرح از 14 اسفندماه با هدف تامین امنیت غذایی و سلامت مردم و نظارت بر فرآورده های خام دامی با حضور 19 اکیپ نظارتی در سطح استان خراسان جنوبی آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

اصغرزاده در ادامه بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون چهار هزار و 214 مورد بازدید از مراکر عرضه فرآورده های خام دامی در استان انجام شده است و در این راستا چهار تُن و 978 کیلو گرم فراورده خام دامی معدوم سازی شد.

 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی تخلفات را به سامانه 1512 گزارش دهند، گفت: مردم عزیز استان در هنگام خرید تخم مرغ و فرآورده های خام دامی به تاریخ تولید و انقضا محصولات توجه کنند.

کد خبر 1165032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha