پیش بینی بیش از ۳۹ هزار فرصت شغلی در لرستان

جهانی، گفت: در سال جدید ۳۹ هزار و ۱۴۵ عنوان تعهد نهایی فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های مختلف اقتصادی برای لرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی جهانی»، امروز(25فروردین)، در کارگروه اشتغال استان اظهارداشت: در سال گذشته هشت هزار و ۳۷۸ اشتغال  سال گذشته در سامانه ثبت شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۳۹ هزار و ۱۴۵ عنوان تعهد نهایی فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های مختلف اقتصادی برای لرستان در نظر گرفته شده است، افزود: براساس پیش بینی ها، باید بیش از ۳۴ هزار واحد از این تعداد محقق شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات مشاغل خانگی طی ۲ مرحله، ۷۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان اختصاص یافت که یک هزار و ۱۷۲ طرح به صورت مستقل و پشتیبان معرفی شده است.

 

جهانی بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۶۹۷ طرح موفق به دریافت ۴۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات اشتغالزایی روستایی نیز تاکنون ۳۶۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان تخصیص یافته است.

 

جهانی گفت: از این مبلغ یک هزار و ۴۳۱ طرح به مبلغ ۳۴۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان با اشتغال پنج هزار و ۹۸۰ نفر منجر به انعقاد قرارداد و پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات اشتغال روستایی نهادهای حمایتی نیز تاکنون ۱۳۶ میلیارد تومان به بانک‌های عامل تخصیص یافته است، یادآور شد: سه هزار و ۴۱ طرح با مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با اشتغال سه هزار و ۴۶۶ نفر منجر به انعقاد قرارداد و پرداخت شد.

 

کد خبر 1165891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha