مسجد نقش ویژه‌ای در جهاد تبیین دارد/ مسجدی‌ها دستاوردهای نظام را با گفتمان امروز بیان کنند

آیت‌الله رمضانی با اشاره به نقش ویژه مسجد در جهاد تبیین، گفت: رسانه مسجد وظیفه دارد که در قالب امروزی و با گفتمان و منطق انقلاب دستاوردهای نظام را برای همگان تبیین کند.

آیت الله «رضا رمضانی»، در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به نقش رسانه مسجد در جهاد تبیین، اظهار کرد: یکی از اتفاقات بزرگی که در قرن گذشته رخ داد،شکل گیری انقلاب اسلامی بود. هیچ کس باور نداشت که انقلابی با چنین دستاوردهای عظیمی در ابعاد علمی و نظامی شکل بگیرد و نظریه پردازان هم معتقد بودند که جامعه بشری هیچ وقت رنگ انقلاب دینی را نخواهد دید و ناقوس دین هیچ وقت به صدا در نخواهد آمد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی  تمام نظریه های، نظریه پردازان تغییر کرد، گفت: امروز نظام اسلامی به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری دست یافته و کارآمدی خود را نشان داده است. از این رو رسانه ها از جمله رسانه مسجد وظیفه دارد که در قالب امروزی و به زبان بین المللی دستاوردهای نظام اسلامی را با گفتمان و منطق انقلاب برای همگان تبیین نماید.

 

آیت الله رمضانی توجه به اقشار آسیب پذیر، تبیین فعالیت ها و دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی در محرومیت زدایی را یکی از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: امروز بیان دستاوردهای علمی کشور که در برخی از دانش ها دارای رتبه پنجم یا دهم در دنیا هستیم، وظیفه اهل منبر و مسجد است.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه اهل منبر، مبلغین و روحانیون نقش ویژه ای در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر شبهاتی که دشمنان ایجاد می کنند، دارند،خاطر نشان کرد: رسانه مسجد ضمن تبیین دستاوردها باید جنایات گذشته به ثروت و نیروی انسانی کشور را به مردم بازگو نمایند و این رسالت سنگین باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1168524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha