کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند

حجت الاسلام سلیمانی،گفت:کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند و چرخه تولید و اقتصاد کشور با بهره گیری از وجود این افراد می چرخد و در واقع کارگران پایه و اساس توسعه کشور هستند.

حجت‌الاسلام امین‌اله سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته کار و کارگر در کرمانشاه ، گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است. آن بزرگ مردان که با اراده ای پولادین در اعتلای نام ایران بر بلندای قله های افتخار و عزت، گام برداشته و عاشقانه تلاش می کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: مصادف شدن ماه رمضان با هفته کارگر فرصتی استثنایی است تا پیش از پیش مقام ارزشمند و گرانقدر کارگر مورد احترام و قدردانی قرار گیرد و نباید این کار مختص یک روز و یک هفته باشد، زیرا کارگران سرمایه های اصیل کشور هستند.  

 

 

وی خاطر نشان کرد: امسال برنامه‌های هفته کار و کارگر با محوریت شعار سال است و با تکیه بر ارتقای کرامت کارگران و حفظ شأن و جایگاه فعالان اقتصادی برگزار و اهم برنامه‌ها در سطح شرکت‌ها، کارخانجات و شهرک‌های صنعتی برنامه‌های برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: دیدار نخبگان جامعه کار و تولید، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگر،دیدار نمایندگان جامعه کار و تولید با استاندار و دیگر مسئولان استانی؛ همایش بزرگ تجلیل از کارگران نمونه، گروه‌های کار نمونه و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، حضور جامعه کارگری در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه، دیدار هیأت اندیشه‌ور بسیج کارگری با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان، برگزاری میز خدمت در پایگاه‌های برپایی نماز جمعه در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها، تقدیر از واحدهای تولیدی دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، مصاحبه و میزگردهای چندجانبه فی‌مابین شرکای اجتماعی و متولیان امر کار و تولید، نصب بنر و فضاسازی محیطی در سطح شهر و عیادت کارگران بستری شده در بیمارستان‌ها  از مهمترین برنامه های هفته کار و کارگر در استان کرمانشاه است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد:جامعه کارگری یکی از جوامع مهم و ارزشمند است، از آنجایی که امام رضا (ع) فرمودند: عرق کارگر معادل خون شهید است ،ر دست‌های توانمندکارگران بوسه زد و این ایام را گرامی داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 1169731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha