امیدواریم با جراحی اقتصادی، رضایتمندی مردم فراهم شود

حجت‌الاسلام موسوی در خصوص طرح هدفمندی و اصلاح یارانه‌ها گفت: از صداقت رئیس جمهور مشخص است که قصد خیانت به مردم و مملکت را ندارد و ما هم امیدواریم با این جراحی اقتصادی، رضایتمندی مردم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۲۳ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: باید اهل تقوا و ایمان باشیم تا بتوانیم به رزق و روزی و همچنین آرامش دست پیدا کنیم.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: در دین مبین اسلام و در روایات و احادیث، بر لزوم توجه به دعا و استغفار تأکید فراوانی شده و این اقدامات، برکات و آثاری را به همراه خواهند داشت.

 

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت حمزه (ع)  عموی پیامبر اسلام اذعان کرد: حضرت حمزه (ع) شجاعت داشت، از ایشان به عنوان یکی از افتخارات جهان اسلام یاد می‌شود و توانست راه نورانی که حضرت محمد (ص) ترسیم کرده بود را طی و تا پای جان ایستادگی و مقاومت کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با گرامیداشت ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی تصریح کرد: فردوسی فردی فیلسوف و حکیم و همچنین یکی از شاعران شجاع مسلمان بود و معارف بسیار عمیقی را در شاهنامه جای داد.

 

وی در خصوص طرح هدفمندی و اصلاح یارانه‌ها عنوان کرد: حدود ۶۰ سالی می‌شود که اقتصاد ما بیمار است و همه آحاد مردم از این مسئله مطلع هستیم.

 

امام جمعه‌ اندیمشک با بیان اينکه در دولت‌های گذشته جرأت نکرده‌اند یا کم جرأت داشته‌اند که اقتصاد کشور را جراحی کنند بیان کرد: از صداقت رئیس جمهور مشخص است که قصد خیانت به مردم و مملکت را ندارد و ما هم امیدواریم با این جراحی اقتصادی، رضایتمندی مردم فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه کم‌کاری و عدم انجام اقدامات درست توسط دولت‌های گذشته سبب شد تا اطمینان و اعتماد مردم کاهش پیدا کند و سفره آنها کوچک‌تر شود ادامه داد: مسئولان باید با کسانی که با احتکار سبب نارضایتی مردم می‌شوند، برخورد شدید و جدی داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: برخی افراد تحت تأثیر دشمنان به صحنه می‌آیند که لازم است آنها را به آرامش و صبر دعوت کنیم.

 

وی درگذشت سردار صید عیسی دارایی نماینده سابق مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرمانده اسبق نیروی انتظامی استان خوزستان را تسلیت گفت.

 

در پایان، با اعلام امام جمعه اندیمشک، «حجت‌الاسلام احمد محمدیان» که هم‌اکنون مسئول حوزه نمايندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان است، به عنوان امام جمعه موقت اندیمشک منصوب شد.

 

حجت‌الاسلام محمدیان دارای تحصیلات حوزوی، دکتری تخصصی شیعه‌شناسی و سابقه فعالیت تبلیغی، فرهنگی در مناطق محروم کشور از جمله استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان است.

 

کد خبر 1174871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha