دشمن به دنبال عادی سازی ناهنجاری‌ها در سواحل کشور است

ثقتی با بیان اینکه پس از میدان رسانه همین میدان سواحل است که دشمن برای آن نقشه است گفت: خط مقدم عادی سازی ناهنجاریها توسط دشمن در همین سواحل اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا ثقتی» امروز (پنجشنبه، ۲۹ اردیبهشت) در مراسم اولین گردهمایی مسئله شناسی فرهنگی و اجتماعی سواحل کشور که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد اظهار داشت: گیلان مهد هشت هزار شهید انقلاب و اسلام و ۲۲ هزار جانباز و ۲ هزار و ۶۰۰ آزاده سرافراز است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان این استان را مهم عالمان برجسته نظیر آیت الله بهجت فومنی و میرزا کوچک جنگلی خواند و عنوان کرد: در این گردهمایی علاوه بر شخصیت‌های کشوری، از ۶ استان کشور مدیران کل امور اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و ائمه جمعه حضور دارند.

 

ثقتی با تاکید بر اینکه نهادهای مختلفی در حوزه سواحل متولی هستند تصریح کرد: امیدواریم مصوبات این جلسه به نفع سواحل کشور و مردمی که می‌خواهند از نعمت‌های خدادادی آن استفاده کنند، باشد.

 

وی تمرکز بر روی مسئله فرهنگی سواحل را مایه امیدواری و اعتمادسازی دانست و ابراز داشت: پس از میدان رسانه همین میدان سواحل است که دشمن برای آن نقشه کشیده و خط مقدم عادی سازی ناهنجاری ها در همین سواحل اجرایی می‌شود

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آزادسازی سواحل را از جمله اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم دانست و افزود: دولت سیزدهم شجاعانه دستور آزادسازی سواحل را صادر کرد و به مردم هدیه داده شد و بعد از آن بود که مسئله فرهنگی سواحل مورد توجه قرار گرفت.

 

ثقتی با بیان اینکه امیدواریم امسال اتفاقی مبارک و اقدامی عملی در خصوص مدیریت فرهنگی سواحل صورت گیرد خاطرنشان کرد: موضوع سواحل برای وزارت ارشاد اهمیت فراوانی داشت و برای همین بود که بستر برگزاری این همایش در استان گیلان فراهم شد.

 

کد خبر 1176765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha