انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا استمرار دارد

حجت الاسلام گرزین‌ گفت: این همه توطئه و خیانتی که نفوذی ها و دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران انجام می‌دهند به برکت خون همین شهداست که نگذاشته آسیبی به این نظام مقدس و انقلاب وارد شود.

به گزارش خبرنگار‌ خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در نشست «ریحانه‌های صبور» با بیان اینکه شهدا توسط حضرت زهرا (س) و  اهل بیت (ع) انتخاب شدند، اظهارکرد: عده ای فکر می کنند با یکسری کارهایی که به مثابه فوت کردن است، می توانند نور خدا را خاموش کنند. برخی ها به خون این شهدا خیانت می‌کنند؛ عده ای نفوذی از گذشته وارد بدنه تصمیم گیری و اجرایی کشورمان شدند و خون به دل رهبری و ملت ایران می کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این همه توطئه و خیانتی که نفوذی ها و دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران انجام می‌دهند به برکت خون همین شهداست که نگذاشته آسیبی به این نظام مقدس و انقلاب وارد شود و گرنه هر نظام و کشور دیگری بود با این حجم از دشمنی ها خیلی زود فرو می پاشید.

 

وی ادامه داد: اگر ذره ای اخلاص در این نهضت عظیمی که امام خمینی (ره) رهبری کرد وجود می داشت این انقلاب به پیروزی نمی رسید و این عزت و عظمت و سربلندی برای ملت ایران به ارمعان نمی آورد.

 

حجت الاسلام گرزین عنوان کرد: ما تجربه های تاریخی بسیاری از دشمنی دشمنان و نفوذ عناصر خائن در ضربه زدن با اسلام و مسلمانان و حتی شهادت اهل بیت (ع) داریم و باید از آنها درس بگیریم.

 

وی گفت: دشمن همیشه بوده و همواره نیز تلاش اراده و تلاشش براین است که جبهه حق به پیروزی نرسد. شهدای ما بدون دیدن امام عصر (عج) به میدان آمدند و در راه خداوند و اسلام جنگیدند، به فرموده قرآن کریم این شهدا جزو برترین ها هستند.

 

کد خبر 1178827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha