پروژه‌های نیمه تمام موجب ایجاد بی‌اعتمادی و ناامیدی در مردم می‌شود

استاندار کردستان گفت: پروژه‌های نیمه تمام موجب ایجاد بی‌اعتمادی و ناامیدی در مردم خواهد شد بنابراین برای جلوگیری از این آسیب‌ها وضعیت را باید مدیریت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح پنج‌شنبه پنجم خرداد در نشست شورای آموزش و پرورش کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری استان برگزار شد، با تاکید بر اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: باید جلسات شورای آموزش و پرورش هر ماه برگزار شود و به تاخیر نیفتد.

 

وی افزود: گزارش‌ها باید شفاف و مقایسه‌ای باشد و رشد ادارات و مقایسه آنها با سایر استان‌ها در ارائه گزارش‌ها مورد توجه قرار گیرد و نوسازی مدارس باتوجه به گزارشی که در جلسه ارائه داد باید گزارش کاملتری از اعتبارات و وضعیت فعالیت خود و همچنین مقایسه با سایر استان‌ها را ارائه دهد.

 

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی نیاز جدی استان است تا با بحران بیکاری مواجه نباشیم، گفت: کردستان ظرفیت‌های موثری در افزایش مهارت‌آموزی برای توسعه، افزایش تولید و درآمد در استان دارد و باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

زارعی کوشا بیان کرد: باید عقب ماندگی‌های سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان نیز جبران و اعتبار پروژه‌های نیمه تمام حوزه ورزشی نیز پیگیری شود.

 

وی افزود: سیاست دولت آن است که اگر ضرورتی برای شروع پروژه جدید است باید بررسی شود و امکان تامین اعتبار برای حداکثر سه سال را داشته باشد تا شاهد افزایش پروژه‌های نیمه تمام در استان و کشور نباشیم

 

استاندار کردستان یادآور شد: پروژه‌های نیمه تمام موجب ایجاد بی‌اعتمادی و ناامیدی در مردم خواهد شد بنابراین برای جلوگیری از این آسیب‌ها وضعیت را باید مدیریت کرد.

 

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: در حوزه تاناکورا زنگ خطر جدی وجود دارد و شهرداری و آموزش و پرورش وضعیت مدارس حوزه تاناکورا را باید بررسی کنند و راهکار جدی برای انتقال مدارس محصور شده در تاناکورا ارائه دهند.

 

وی اذعان کرد: سعی شود با کمترین حاشیه و آسیب مدیریت لازم در ساماندهی مغازه‌ها و دستفروشان محدوده تاناکورا انجام شود و برنامه ریزی لازم برای این موارد طراحی و تدوین شود.

 

وی در خصوص نیاز اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: باید پروژ‌ه‌های نیمه تمام استان با همراهی نهادها و ادارات و بررسی تامین اعتبارات تکمیل شوند.

 

استاندار کردستان در پایان گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج نیز ماهانه با حضور فرماندار باید تشکیل و مصوبات در شورای استانی اعلام شود.

کد خبر 1179240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha