شجره طیبه انقلاب اسلامی در حال رشد و ترقی است

آخوند قزل گفت: امام‌ خمینی (ره) هادی تمامی مسلمانان جهان شد و اکنون شجره طیبه انقلاب اسلامی در حال رشد و ترقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مراوه تپه، «ناصر آخوند قزل» در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد با بیان اینکه امام راحل با قیام خود دنیا را حیرت‌زده کرده است، اظهارکرد: بعد از اینکه اسلام به اوج خود رسید، ادیان دیگر هم در مقابل آن سر فرود آوردند و حتی رفتار و کردار مسلمانان و نام قهرمانان مسلمان را بر فرزندان خود می گذاشتند.

 

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه گفت: در زمانی که غرب در منجلاب جهالت و خرافات دست و پا می زد اسلام اروپا را به طور کامل تحت الشعاع قرار داده بود اما به علت برخی ندانم کاری ها، آن عظمت از بین رفت.

 

وی افزود: پس از مدتی مسلمانان دسته دسته شدند و به زیر یوغ استکبار درآمدند هرچند بعدها برخی کشورهای اسلامی به ظاهر مستقل شدند اما اسلام در حال فراموشی بود و مسلمانان نیز از اسلام دور افتاده بودند تا جاییکه هویت خود را فراموش کردند و از دست دادند.

 

آخوند قزل بیان کرد: این شرایط ادامه داشت تا اینکه امام خمینی (ره) حرکتی را به نام دین آغاز کرد و اسلام را از تحجری که در آن فرورفته بود، بیرون آورد و احیا کرد. وقتی در سال ۴۲ این حرکت امام و جوشش و رویش آن برای مردم‌ نمایان شد، کنار امام خمینی (ره) قرار گرفتند. 

 

وی افزود: امام خمینی (ره) در آن روز ریشه های رژیم را تکان سختی داد و مردم هم با جان و دل از حرکت امام خمینی (ره) پیروی کردند و در شهرهایی مانند قم، تهران و ورامین قیام های بزرگی اتفاق افتاد آنجا بود که رژیم فهمید با یک انسان معمولی طرف نیست.

 

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه ادامه داد: امام‌ خمینی (ره) هادی تمامی مسلمانان جهان شد و اکنون شجره طیبه انقلاب اسلامی در حال رشد و ترقی است.

 

کد خبر 1183025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha