منویات رهبری در بحث افزایش جمعیت نصب العین دولت و مجلس باشد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در بحث افزایش جمعیت باید نصب العین دولت و مجلس باشد، گفت: دستگاه ها قانون افزایش جمعیت و تعالی خانواده را اجرایی کنند.

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر افزایش جمعیت گفت: منویات مقام معظم رهبری هم برای دولت و هم مجلس نصب العین است و باید اجرایی شود منتهی دولت باید تمهیداتی در نظر بگیرد چرا که افزایش جمعیت و زاد و ولد بیشتر نیاز به این دارد که خانواده ها شرایط اقتصادی بهتری داشته باشند.

 

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری وقتی بر بحث افزایش جمعیت تاکید دارند، قطعا مسایل اقتصادی و معیشتی خانواده ها را نیز در نظر دارند و ایشان از دولت خواستند که در این زمینه تمهیدات ویژه داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از کشورها از پیری جمعیت رنج می برند و کشور ما هم به همین سمت و سو می رود که این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد. اگر جمعیت ما پیر باشد ما وقتی نمی توانیم از خودمان حفاظت کنیم امروزه پیشرفت های نظامی، صنعتی و علمی ما مرهون همت همین جوانان است. در جنگ تحمیلی مرز پیروزی ما حضور جوانان بود.

 

کعب عمیر خاطرنشان کرد: قانون افزایش جمعیت و تعالی خانواده توسط مجلس مصوب شده است، دستگاه ها باید در این رابطه خودشان را موظف بدانند و آن را اجرایی کنند تا نگرانی ها در این زمینه نیز رفع شود.

 

کد خبر 1183191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha