برگزاری ویژه برنامه ولادت  امام رضا(ع) در کانون المشیر پایین محله قائمشهر

غلامیان از برگزاری ویژه برنامه ولادت امام رضا(ع) در کانون المشیر پایین محله قائمشهر خبر داد و گفت: خدمت به امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) خدمتی است که پایانی ندارد و در طول سال باید استمرار یابد.

«ابراهیم غلامیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: سیاست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برای برنامه محور کردن فعالیت کانون‌ها و فعال کردن جوانان در برنامه های مختلف است.

 

مدیر مسئول کانون مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله قائمشهر افزود: به منظور بهره مندی بهتر از ظرفیت‌های موجود در کانون فرهنگی هنری مساجد و پویایی فعالیت‌های آنان، در دهه کرامت از ظرفیت اعضای جوان و نوجوانان کانون در برنامه ها بهره مند شدیم.

 

وی با تاکید بر حضور جوانان در مساجد خاطر نشان کرد: حضور پر شور جوانان در مساجد و برنامه ها بسیار مهم و موثر است و باید از ایده پردازی جوانان و نوجوانان انقلابی  در مناسبت های مختلف استفاده شود.

 

غلامیان از برگزاری ویژه برنامه ولادت امام رضا(ع) در کانون المشیر پایین محله قائمشهر خبر داد و گفت: خدمت به امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) خدمتی است که همیشگی است و پایانی ندارد و در طول سال باید استمرار یابد.

 

مدیر مسئول کانون مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله قائمشهر افزود: برنامه های ما در کانون مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله به صورت مسجد محوری و برای طول سال است که برای تمام ایام برنامه داریم.

 

وی یادآور شد: ویژه برنامه میلاد امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام صادقی امام جماعت کانون و مسجد صاحب الزمان(عج) المشیر پایین محله همراه با پویش زیر سایه خورشید به همراه مسابقه قرائت صلوات خاصه توسط نونهالان زیر 10 سال و اهدای جوائز برگزار می شود.

کد خبر 1184084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha