بیش از هشت هزار شغل در روستاهای خراسان شمالی ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ابتدای اجرای طرح پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون بیش از هشت هزار شغل در این استان ایجاد شده است.

«مهدی اسلام خواه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: از ابتدای سال 97 تاکنون پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب پنج هزار و ۵۰۶ فقره طرح به متقاضیان در روستاها پرداخت شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه در این زمینه بازرسی از نحوه هزینه کرد این تسهیلات انجام می شود، خاطرنشان کرد: تمامی طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایری استان به لحاظ وضعیت پرداخت تسهیلات، تطابق میزان اعتبار با اشتغال و نحوه اجرای طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

 

اسلام خواه افزود: در این زمینه در صورتی كه تعهدات در دریافت تسهیلات توسط مجری طرح اجرا نشده باشد، تسهیلات به طور كامل بازپس گرفته می شود یا با نرخ 18 درصد محاسبه می شود.

 

وی با بیان اینكه پایین بودن نرخ سود تسهیلات روستایی و عشایری سبب استقبال از آن شده است، گفت: با استفاده از اعتبارات روستایی و عشایری، طرح های بزرگ و ارزشمندی در حال اجراست.

 

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خاطرنشان كرد: مجریان طرح های اشتغالزایی روستایی و عشایر مكلف هستند با نصب بنر بر سردرب محل اجرا، مشخصات طرح را اطلاع رسانی كنند.

 

 

کد خبر 1185359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha