مستندی بر آثار  وزندگی نسترن صفایی در  «نگارخانه» رادیو فرهنگ

بخشی از برنامه «نگارخانه» امشب (سه شنبه ۲۴ خردادماه ) با محوریت مستندی از آثار وزندگی نسترن صفایی( مجسمه ساز) از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، در مجله رادیویی "نگارخانه" این هفته در بخش درس گفتار با امیر راد به چیستی هنر و تعریف هنر و درس گفتار در مورد هنر معاصر پرداخته می‌شود.

همچنین در این برنامه مستندی بر آثار  وزندگی نسترن صفایی پخش می شود.

نسترن صفائی متولد ۱۳۶۲ است و مجسمه سازی را از سال ۷۸ آغاز کرد و اولین نمایشگاه انفرادی‌اش را در خانه هنرمندان ایران در سال ۸۳ برگزار کرد. از سال ۱۳۸۶ به عضویت انجمن مجسمه سازان ایران درآمده است. در سال ۸۴ زیر نظر استاد پرویز تناولی با تکنیک معکوس در مجسمه‌سازی آشنا شد که حاصلش شرکت در یک نمایش گروهی

در گالری اثر بود.او از آن پس در پی کشف و امتحان متریال و تکنیک های مختلف برای ارائه ی ایده هایش بر آمد. صفایی سابقه فعالیت هنری و برگزاری نمایشگاه در زمینه هنرهای تجسمی از سال ۱۳۸۰ دارد. 

ده ها نمایشگاه انفردای در ایران، سوئیس و امارات متحده برگزار و در بیش از هشتاد نمایشگاه گروهی در ایران،سوئیس، آلمان، فرانسه، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، مالزی، اکراین، امریکا، کره جنوبی، پرتقال و امارات متحده عربی شرکت کرده است. آثار او در آرت فر اسلیک پاریس ۲۰۱۰، بازل سوئیس ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، کد آرت فر کپنهاگ ۲۰۱۷ و آرت ابوظبی ۲۰۱۶ ارائه شده است

«نگار‌‌خانه» به همت گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، به تهیه کنندگی رضا غیور و کارشناسی و اجرای امیر راد ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می رود.

کد خبر 1185620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha