مسئولان جهاد کشاورزی نسبت به مسئله تامین غذا توجه ویژه داشته باشند

امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان جهاد کشاورزی باید نسبت به مسئله تامین غذا توجه ویژه داشته باشند و در تولید محصولات استراتژیک برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری» امروز (27 خرداد) در نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام‌خمینی(ره) برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوا الهی و گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، گفت: در حال حاضر مسئله تامین مواد غذایی یکی از مسائل مهم دنیا است.

 

 

امام جمعه بجنورد اظهارکرد: مسئولان جهاد کشاورزی باید نسبت به مسئله تامین غذا توجه ویژه ای داشته باشند و در تولید محصولات مهم و استراتژیک اعم از گندم، دانه های روغنی، برنج و .... برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه وقوع خشکسالی و کمبود آب، تامین غذا را با چالش مواجه کرده است، افزود: باید کشاورز مورد حمایت قرار گیرد و اگر لازم است خود جهاد کشاورزی برای مقابله با آفات ورود پیدا کند تا بهره وری افزایش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به تبیین اندیشه و رفتار امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: همه مسئولان باید اندیشه و رفتار امام راحل را الگو قرار دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری امام راحل را مجتهدی شجاع، عالمی بصیر، آگاه به همه مسائل روز و زمان خود عنوان و اظهار کرد: امام خمینی(ره) حکومت اسلامی را مطرح و در عمل نشانه های حکومت علوی را در کشور ایجاد کرد.

 

 

کد خبر 1186626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha