کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر میزبان همایش مدیریت خانواده

میری از برگزاری همایش و سلسله کلاس های مشاوره ای مدیریت خانواده به میزبانی کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با استفاده از این دوره های آموزشی بنیان خانواده را تقویت کنیم.

«سید حسین میری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش دشمن برای سست کردن بنیان خانواده امروزه بر کسی پوشیده نیست و همه ما باید تلاش کنیم تا بنیان خانواده حفظ شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) روستای وسطی کلا قائمشهر از برگزاری همایش مدیریت خانواده به میزبانی کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر خبر داد و افزود: تلاش داریم تا با استفاده از این دوره های آموزشی بنیان خانواده را تقویت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: نکته ها و درس هایی در مورد رفتارهای پرخطر، چگونگی مراقبت از کودکان و نوجوانان در برابر اعتیاد و آسیب های اجتماعی و تلاش برای تحکیم بنیان خانواده از موارد مهمی است که در این دوره  برای والدین بیان می شود.

 

میری گفت: در واقع تلاش داریم تا والدین آنچه که باید از جوانان و نوجوانان و کودکان خود بدانند در این دوره از سلسله کلاس های مشاوره فراگیرند.

 

مدیر مسئوول کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر افزود: جلسه مشاوره والدین نوجوانان و دانش آموزان با موضوع «مدیریت خانواده» با حضور سرکار «ازکات » کارشناس خانواده با حضور حدود 50 نفر از والدین در کانون امام خمینی(ره) حسینیه امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر با تلاش و همکاری قرارگاه تحول محله مهدوی روستای وسطی کلا قائمشهر تلاش دارد تا با این سلسه برنامه ها ضمن تقویت والیدت و شناساندن آسیب های اجتماعی به آنان، سبک زندگی اسلامی را در جامعه رواج دهد.

 

میری یادآور شد : این دوره از کلاس های مشاوره ای از سال های قبل آغاز شده و ابتدا از مدرسه و با تعداد کم آغاز کردیم که دوره های کنترل خشم و مدیریت خانواده در دوره های گذشته انجام و اجرایی شد و اکنون این کلاس ها را به سمت و سوی مسجد هدایت کرده و این دوره از کلاس های مشاوره ای با حضور والدین در کانون امام خمینی(ره) وسطی کلا قائمشهر برگزار می شود.

کد خبر 1187758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha