اپلیکیشن تبلیغات اماکن گردشگری در کشور راه‌اندازی می شود

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه مقاصد گردشگری جدید در کشور ایجاد شده است، گفت: اپلیکیشن تبلیغات اماکن گردشگری با رویکرد دانش‌بنیان درکشور راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «جواد واحدی» پنج‌شنبه دوم تیرماه در جریان سفر استانی هئیت دولت به خراسان شمالی، گفت: پیش‌ از این مقصد بسیاری از مردم کشور، شهرهای توریستی بزرگی بود که برای همه آشنا است.

 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در حال حاضر با گذشت حدود دو سال از بیماری کرونا و ازسرگیری سفرهای داخلی و خارجی، مقاصد گردشگری مردم افزایش‌یافته و بسیاری از مقاصد ایجاد شده، مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده در دستور کار وزارت‌خانه قرار دارد، تصریح کرد: تبلیغات اماکن گردشگری و تفریحی باید پیش از این‌ها صورت می‌گرفت تا مردم از ظرفیت تمامی استان‌ها استفاده کنند.

 

واحدی اظهارکرد: طی یک سال گذشته با پیگیری‌ها و تلاش‌های وزیر، ارتباطات مناسبی در بستر تبلیغات و اماکن گردشگری ایجاد شده است.

 

وی افزود: اپلیکیشنی در خصوص تبلیغات اماکن گردشگری با رویکرد دانش‌بنیان در حال راه‌اندازی بوده و در مجلس نیز برای نمایندگان به نمایش گذاشته شده است.

 

واحدی اظهارکرد: این اپلیکیشن از لحظه ورود شما به یک استان فعال شده و تمام مقاصد گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان‌ها را به نمایش می‌گذارد.

 

وی با اشاره به اینکه مسیریاب نیز بر روی این نرم‌افزار تعبیه شده، افزود: حتی امکان زمان‌بندی توسط اپلیکیشن نیز وجود دارد و این برنامه موبایلی می‌تواند بهترین زمان‌بندی و برنامه‌ریزی را برای استقرار شما در مقصد داشته باشد.

 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خاطرنشان کرد: تلاش وزارت‌خانه این است تا مشکلات این اپلیکیشن را به طور کامل رفع کرده و تا پایان سال از این برنامه موبایلی رونمایی کند.

 

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری همراه با تنی چند از وزیران و معاونان خود در بیست و ششمین سفر استانی خود امروز پنج‌شنبه دوم تیرماه به خراسان شمالی سفر کرده است.

 

آرزو یوسفی

کد خبر 1188896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha