آمریکایی‌ها حقوق بشر را زیرپا می‌گذارند

حجت‌الاسلام فلاح به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها با نقض حقوق مسلمانان و سیاه‌پوستان حقوق بشر را زیر پا می‌گذراند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت الاسلام «ابراهیم فلاح » در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این بخش با دعوت‌ خود و شرکت کنندگان به تقوای الهی، اظهارکرد: تقوا باعث می‌شود که انسان‌‎ها از لغزش‌های پیش‌رو در امان باشند و به مقصد اصلی و به سعادت برسند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش محبت، معاشرت نیکو، صبر بر ناملایمات‌های زندگی و‌ همکاری متقابل را از خصوصیت بارز برای تحکیم خانواده دانست و افزود: نتیجه و ثمره همچنین خانواده‌هایی فرزندان صالح خواهد بود و این خانواده‌ها مصداق زندگی امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) خواهد بود که فرزندانی چون امام حسن(ع)، امام حسین(ع)  و حضرت زینب( س) را تربیت کردند.

 

وی در ادامه با بیان‌اینکه دیپلماسی متوازن تنها راه مقابل با تحریم‌های کشورهای غربی و آمریکا است، تصریح‌کرد: با این رویکرد که دولت سیزدهم در پیش دارد و تعامل‌های سیاسی و اقتصادی که با همسایگان است باعث می‌شود که آمریکایی‌ها را با پای خود به میز مذاکره بکشاند.

 

حجت‌الاسلام فلاح ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار مکتبی و همیشه در صحنه بخش کرگانرود به مشکل آب شرب بخش اشاره و خواستار رسیدگی به مشکلات مردم در این خصوص شد.

 

وی با اشاره به هفته پیش رو که متقارن با هفته حقوق بشر آمریکایی است، گفت: آمریکایی‌ها با رعایت نکردن حقوق اولیه مردم کشور خود و با قانون آزادی حمل سلاح گرم سالانه هزاران نفر را به کام مرگ می‌کشانند و با نقض حقوق مسلمانان و سیاهپوستان عملا حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به هفتم ذیحجه سالروز وفات امام محمد باقر(ع) اشاره و آن را به خدمت همه دوستداران آن حضرت تسلیت گفت.

کد خبر 1191594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha