حقوق بشر ابزاری برای توجیه حمله آمریکا به کشورهای مختلف است/ باید جوامع بین‌المللی را علیه حقوق بشر آمریکایی فعال کنیم

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است، گفت: حقوق بشر تنها یک ابزار و وسیله برای توجیه حمله آمریکا به کشورهای مختلف است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» «یکشنبه ١٢ تیر» در نشست علما و اندیشمندان گلستان با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی اظهارکرد: ما باید صدایمان را به گوش دنیا برسانیم. دشمن با امپراطوری رسانه ای که در اختیار دارد اگر فریاد هم بزنیم آن را فیلتر و حذف می کند حالا اگر خودسانسوری کنیم و خیلی از چیزها را نگوییم اوضاع به مراتب سخت‌تر و بدتر خواهد شد.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: حقوق بشر بنیادی ترین مسئله ای است که انسان ها از آن برخوردار هستند. عدالت، دموکراسی، آزادی بیان، حفظ کرامت انسانی و هرچه درباره حقوق انسان هاست را همه موظف هستند رعایت کنند.

 

وی افزود: اگر دستورات الهی نباشد و قوانین بشری هم به درستی وضع نشود انسان ها به گونه ای عمل خواهند کرد که سبب تضییع حق و حقوق دیگران شود. 

 

حجت الاسلام دیلم بیان کرد: حقوق بشر تنها یک ابزار و وسیله برای توجیه حمله آمریکا به کشورهای مختلف است. آمریکا همه قوانین را نقض می کند و به هیچ مجموعه و نهادی هم پاسخگو نیست. 

 

وی ادامه داد: آمریکا بیش از ۱۰۰ جنگ را طراحی و پشتیبانی کرده و میلیون ها انسان را در افغانستان، سوریه، عراق و ... به کام مرگ برده است. اگر تاریخ معاصر خودمان را ندانیم برای بار دیگر هم سرمان کلاه خواهد رفت.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: باید از همه ظرفیت ها و ابزارها برای افشای چهره پلید امریکا استفاده و مجامع بین المللی را هم در این زمینه فعال کنیم.

 

کد خبر 1192440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha