با پیچیده ترین شیوه ها مورد تهاجم هویتی هستیم

بهمنش با بیان اینکه دشمنان ملت ها همواره قبل از چپاول ملت ها هویت آنان را تغییر می دهند گفت: با پیچیده ترین شیوه ها مورد تهاجم هویتی قرار گرفتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « حسین بهمنش »  پیش از خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 17 تیر) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، گفت: دشمنان ملت ها همواره قبل از چپاول ملت ها هویت ملت ها را تغییر می دهند.


جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان افزود: این تغییر هویت با دگرگونی الگوی زندگی از جمله زبان و دین اتفاق می افتد.


وی اعلام کرد: در ایران در دو سده اخیر به شکل سنگین و با پیچیده ترین شیوه ها مورد تهاجم هویتی قرار گرفتیم.


بهمنش خاطرنشان ساخت: شکل دادن به فرقه های انحرافی و مبارزه با حجاب دو عنصر مهم برای استعماگران در مبارزه با هویت ملت ایران بوده است.


وی گفت: الزامی کردن لباس های خاص و گذاشتن کلاه خاص، از بین بردن تنوعات بومی و فرهنگی در پوشش و افتخار کردن به زبان خارجی در دوران پهلوی اول برای مبارزه با هویت ملی در دستور کار غرب زدگان قرار گرفت.


جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان اظهار داشت: وقتی به زبان ملی خود افتخار نکنیم و الگوی زندگی خاص خود را کنار بگذاریم به حجاب ما تهاجم می شود.


وی اذعان کرد: پروژه های هویت زدایی و تخریب مولفه های هویت به درستی در کشور بررسی نشده است.


بهمنش با بیان اینکه جنگ شناختی جنگی است که شناخت های ما را از خود و جهان را تغییر می دهد، یادآور شد: در جنگ شناختی یک ملت نقاط قوت خود را هیچ گرفته و نقاط ضعف خود را آنقدر بزرگ نمایی می کند که در ورطه ناامیدی گرفتار می شود.


جانشین سازمان بسیج اساتید گیلان خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران دچار بدترین و پیچیده ترین جنگ شناختی بوده و فضای مجازی هم ابزاری در خدمت استکبار برای پیش بردن این جنگ علیه ایران است.

کد خبر 1194037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha