تقدیر از ۱۸ مقاله برتر در دومین همایش ملی تعالی معنوی، فرهنگ دفاعی

امیر اکرمی نیا از انتخاب ۱۸ مقاله برتر در دومین همایش ملی تعالی معنوی، فرهنگ دفاعی با محوریت نهج البلاغه خبر داد.

امیر محمد اکرمی نیا، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی ارتش و دبیر علمی دومین همایش ملی تعالی معنوی، فرهنگ دفاعی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد این همایش گفت: دومین همایش تعالی معنوی و فرهنگ دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش امروز دوشنبه بیستم تیر ماه برگزار می شود.

 

 

وی افزود: این همایش از سال گذشته آغاز و با فراخوان مقالات پژوهشی و بررسی آثار و داوری این مقالات امروز این مقالات در شش نشست ارایه شده و تلاش شده است با توجه به کتاب شریف نهج البلاغه که امسال این همایش با محوریت این کتاب برگزار شده است، آموزه های نهج البلاغه مورد واکاوی قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: این همایش در حوزه های مدیریت و سرمایه گذاری، جنگ نرم، جنگ شناختی، مسایل اقتصاد دفاعی و حوزه های پیش بینی شده از قبل در شش محور مقالات دریافت و بررسی شده است و امروز مقالات برگزیده در نشست ها ارایه شده است.

 

امیر اکرمی نیا تصریح کرد: مراسم اختتامیه در صحن اصلی همایش با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسنی، ریاست عقیدتی سیاسی ارتش و اهدای جوایز به آثار و مقالات برتر اختتامیه آن برگزار می شود.

 

وی در مورد تعداد مقالات دریافتی این همایش گفت: 95 مقاله در این همایش دریافت شده است که در هر محور سه مقاله در اختتامیه مورد تقدیر قرار می گیرد که در مجموع 18 مقاله مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

وی گفت: پنل های این همایش به تعداد شش محور همایش است که امروز این پنل ها برگزار شد که از جمله این پنل ها فرماندهی و مدیریت در جنگ، جنگ شناختی، فرهنگ دفاعی، عملیات روانی، دفاع مردم پایه، اقتصاد دفاعی، معنویت اخلاق، احکام و حقوق در دفاع، فناوری دفاعی، اطلاعات و امنیت دفاع از جمله محورهای اصلی همایش هستند.

 

 

کد خبر 1194854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha