استاندار اصفهان خواستار ارائه گزارش عملکرد واقع بینانه از دستگاه های اجرایی استان شد

استاندار اصفهان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در ارائه آمار واقعی و جذب اعتبارات و بودجه ملی بیش از گذشته کوشا و پیگیر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، «سید رضا مرتضوی» روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه سالهای گذشته با ارائه گزارش‌های غیرواقعی و اغراق شده از استان به نهادهای بالادستی، متاسفانه صرفا چهره شاگرد اولی از اصفهان به نمایش گذاشته شده و کمبودها و کاستی ها بیان و گزارش نشده است اظهار داشت: اکنون زمان آن رسیده که در جایگاه دوم و سوم بنشینیم ولی همچون شاگرد اول در جذب اعتبارات و بودجه های استانی عمل کنیم.

 

مقام عالی دولت در استان با تاکید براینکه جذب اعتبارات و تخصیص منابع مورد نیاز مستلزم پیگیری مستمر مدیران استانی دستگاه ها از وزارتخانه های متبوع است و نباید در این خصوص کم کاری صورت بگیرد خاطر نشان کرد:  باید دیدگاهِ برخوردار بودن استان اصفهان که بسیاری از تصمیم گیران ملی به آن اعتقاد دارند باید تغییر یابد تا استان اصفهان در جذب اعتبارات قانونی و بحث خود موفق شود.

 

استاندار اصفهان غلو و بزرگنمایی داشته ها و توانمندی های استان را عامل برچسب  برخوردار بودن اصفهان برشمرد و گفت: این برچسب نادرست می تواند سبب نادیده گرفتن مشکلات عدیده این دیار از سوی تصمیم گیران و مسوولان ملی شود.

مرتضوی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که به دلیل بازنشستگی شماری از کارکنان خود با کمبود نیرو مواجه شده اند باید خود از معاونت پشتیبانی و نیروی انسانی همان وزارتخانه پیگیر جذب نیروهای تازه نفس باشند و منتظر تصممیات بصورت متمرکز از سمت پایتخت نباشد.

 

کد خبر 1195793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha