حمایت از شرکت ها و اشتغال پایدار در ایلام

رئیس دادگستری استان ایلام گفت: دادگستری در جهت حمایت حقوقی از شرکت ها و اشتغال پایدار در استان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «عمران علیمحمدی» در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید که با حضور صاحبان صنایع برگزار شد از عزم جدی برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی خبر داد و  گفت: از ۳ واحدی که امروز مورد بررسی قرار گرفت مشکلات ۲ واحد صنعتی مرتفع شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: حل مشکل تولید و اشتغالزایی در جامعه می‌تواند نقش تاثیر گذاری در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه داشته باشد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام نیز عنوان کرد: در جلسات ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پس از بررسی مشکلات صنایع راهکار‌های قانونی برای حل مشکلات ارائه می‌شود.

 

«عبدالوهاب بخشنده» با بیان اینکه تلاش می شود تا با رفع موانع تولید فرصت های دوباره برای احیای صنایع ایجاد شودف افزود: با تعیین هیئتی کارشناسی و ارائه راهکارهای عملیاتی از صاحبان واحدهای تولیدی حمایت می شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام تصریح کرد: پس از بررسی نظرات کارشناسی راهکار ها برای حل مشکلات  تولید کنندگان ارائه می شود.

کد خبر 1197831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha