برنامه‌های ۱۶ گانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس ابلاغ شد

سرهنگ خبازی با بیان اینکه برنامه‌های ۱۶ گانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه های اجرایی طبس ابلاغ شد، گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و محلات و ادارات براساس قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، سرهنگ «علی خبازی» امروز (9 مرداد) در ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس اظهار داشت: برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در ۱۶ عنوان تنظیم و به دستگاه‌های متوالی ابلاغ شده است که در راستای توسعه فرهنگی و آسایش عمومی و ترویج زندگی اسلامی لازم‌الاجرا هستند.

 

فرمانده سپاه طبس ادامه داد: از جمله این برنامه ها می توان به تشکیل کانون ازدواج آسان در مساجد، برپایی میزهای خدمت مشاوره اشتغال و زندگی اسلامی در مساجد، تکمیل بوستان تفریحی و ورزشی بانوان، توسعه فروشگاه زندگی بهشتی و پوشاک اسلامی و حمایت از تشکل‌های تخصصی مطالبه‌گر و گفتمان‌ساز متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد.

 

وی در ادامه گفت: حمایت از گروه‌های هنری با هدف برگزاری مراسم شادی حلال در قالب جنگ‌های شادی، جشن و مراسم ازدواج از دیگر برنامه‌های ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان طبس است.

 

فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس به برنامه های دهه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: برگزاری جلسات جهاد تبیین، راهپیمایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و تجلیل از فعالین این فرضیه الهی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های برای احیای واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری رزمایش از جمله برنامه‌های بزرگداشت این دهه در طبس است.

 

سرهنگ خبازی در پایان گفت: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و محلات و ادارات براساس قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار ستاد استانی و شهرستانی قرار دارد.

 

 

کد خبر 1201348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha