شیخ غلامرضا فقیه الگویی کامل برای ما هستند/ رضای الهی مهمترین اولویت کار در مساجد است

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهمیت فعالیت امامان جماعت با رویکرد قرب الهی در مساجد گفت: رضای الهی مهمترین اولویت کار در مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد امروز در نشست روز جهانی مسجد در محل امامزاده جعفر (ع) یزد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: یکی از کسانی که می تواند برای ما در تمامی زمینه ها الگو باشد آشیخ غلامرضا فقیه خراسانی است زیرا به اذعان بزرگان هنوز ما در یزد با معنویت های افرادی همچون وی زندگی می کنیم و با او حرکت می کنیم.

 

وی افزود: چقدر خوب است که عالم به این گونه باشد که حرفش از دل بر آید و به جان بنشیند و با معنویت در دل انسان ها جای گیرد.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: هرچه آبادی و مساجد در استان داریم حضور آشیخ غلامرضا فقیه را درک کرده اند و رو در رو این کار را انجام می دادند و در برخورد با گفتار با مردم در مساجد بسیار موثر عمل کرده است و تمامی کارهای خود را در مسجد انجام می داد.

 

وی گفت: ما باید با مردم خوب برخورد کنیم و نیت خود را به این نحو ثابت کنیم و اگر اینطور عمل کنیم خداوند نیز پاداش آن را به ما می دهد.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: ما باید باور کنیم که خداوند ناظر بر اعمال ما است و اگر نیت ما خداوند باشد موفق خواهیم بود و تمامی مشکلات حل می شود.

 

وی ادامه داد: امام (ره) در نجف با وجود این که در خصوص ایشان بد می گفتند اما کارهای خود را برای خدا انجام می دادند و همین امر باعث موفقیت ایشان شد.

 

امام جمعه یزد گفت: اگر روحانی در مسجد شاهد مخالفت هایی بود باید با روی باز قبول کند و در جهت روشنگری و حل مشکلات با روی باز گام بردارد و کار خود را برای رضای خدا انجام دهد.

 

آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: ما در قبل از انقلاب کسانی داشتند که به امام (ره) بد می گفتند اما امام (ره) با کار خود و استقبال و روی گشاده آنها را جذب کرد.

 

کد خبر 1207986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha