عرصه مجازی، به عنوان جبهه جنگ با دشمن نیاز به جهاد دارد

حجت الاسلام تاتلاری با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه مجازی و ضرورت اقدام جهادگونه برای مقابله با توطئه های دشمنان، گفت: آموزش در این عرصه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «مسعود تاتلاری » امروز در جلسه وبینار با مسئولان کارگروه های رسانه ای شهرستان های استان لرستان، با تاکید برضروت توجه به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری گفت: مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه جنگ رسانه ای و روانی  نیاز به گفتمان سازی جهاد تبیین دارد.

 

وی افزود: امروز دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی و رسانه ای خود، به مقابله با فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اقدام می کند تا دیگر فرایض دینی را از بین بروند.

 

معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور ادامه داد: بارزترین جبهه ای که امروز در آن نیاز به جهاد است، جبهه مجازی است و برای مبارزه موثر در این عرصه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه است.

 

وی بیان کرد: فعالان رسانه ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، فرماندهان  مبارزه با توطئه های دشمنان در عرصه مجازی هستند.

 

حجت الاسلام تاتلاری با تاکید بر ضرورت حرکت برنامه محور فعالان رسانه ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: باید ظرفیت ها را برای جهاد در عرصه مجازی شناسایی و با ارتقای توانمندی ها حرکت کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید لحظه به لحظه ظرفیت ها و توانمندی ها لازم در این عرصه سنجش و با ارائه آموزش های لازم تقویت شود.

 

حجت الاسلام تاتلاری خاطرنشان کرد: مسئولان کارگروه های رسانه ای شهرستان ها باید با زیر مجموعه های خود ارتباط لازم را جهت تقویت این عرصه داشته باشند.

 

وی افزود: در این راستا لازم است در خصوص آموزش فضای مجازی و ترویج  و نهادینه سازی جهاد تبیین اهتمام لازم را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام تاتلاری بیان کرد: در این راستا لازم است که فرماندهان و سربازان این عرصه مجهز به سلاح لازم در عرصه مجازی باشند.

 

معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور با اشاره گستردگی فضای مجازی و رسانه، اظهار کرد: برای مقابله با توطئه های دشمنان دراین عرصه باید با آگاهی، هوشیاری و سرعت عمل جریان سازی شود و در این عرصه باید بحث آموزش ها جدی گرفته شود.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به مساله حجاب و عفاف، افزود: در این زمینه هم باید برنامه های فرهنگی، آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام تاتلاری با اشاره به اجرای طرح جامعه عفاف و حجاب در سطح کشور توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: فعالیت کارگروه های رسانه ای در راستای تبیین این طرح جامعه در عرصه مجازی ضروری است.

کد خبر 1209418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha