یزدی‌ها از قدیم الایام تاکنون به پیشتازی در خدمت رسانی معروف بوده‌اند/ مردم استحقاق خدمت بی‌منت هستند

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه مردم استحقاق خدمت بی منت هستند، گفت: یزدی ها از قدیم الایام تاکنون به پیشتازی در خدمت رسانی معروف بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در جلسه دیدار رئیس قوه قضائیه با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان یزد که در استانداری یزد برگزار شد، گفت: با هدف مشخص و مقدسی انقلاب اسلامی شکل گرفت و در مسیر انقلاب سختی‌ها، شهادت‌ها، جانبازی‌ها و مرارت‌ها کشیده شد تا به آن مقصد اعلاء دست پیدا کنیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: استان یزد نزدیک به 4 هزار شهید، بیش از 9 هزار جانباز و 800 آزاده و بسیاری ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده تا به مقصد اعلاء برسد.

وی با بیان اینکه استان یزد در سال‌های دور از قبل از در بسیاری از امور پیشتاز بود، افزود: یکی از مسائلی که همیشه در ذهن مردم در زمان‌های بسیار قبل‌تر از پیروزی انقلاب شکل‌گرفته بود، پیشتازی مردم استان یزد در خدمت رسانی به مردم بوده و امروز هم قطب پزشکی تخصصی است که مخصوص امروز نبوده و از دور زمان به این مسئله شهره بوده است.

اژه‌ای اظهار داشت: من سختی کار همکارانمان در دستگاه قضایی را به خوبی می‌دانم و با مشکلاتشان آشنا هستم و در طول یکسال گذشته، همکاران در ستاد و بخش‌های دیگر بسیار تلاش کردند تا مشکلات مرتفع شود.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: تحریم های ظالمانه، کرونا و مسائل مختلف دیگر سبب شده که طبقات زیادی از مردم با مشکل معیشتی و اقتصادی مواجه شوند.

وی با تاکید بر اینکه کار قضات بسیار سخت است، خاطرنشان کرد: خطیر بودن آن به خاطر حجم آن فقط نیست بلکه بخاطر بحث آخرتی هم بوده و همین مسائل سبب سختی و سنگینی این شغل شده است.

اژه‌ای افزود: سختی کار قضاوت بسیار بوده و همه امکانات برای صدور رای فراهم نیست و وقتی مشکلات فردی و حجم کار هم که به آن اضافه می شود، سختی و دشوارهای بسیاری برای قضات به وجود می آورد.

رئیس قوه قضائیه در پایان گفت: هر چند مشکلات زیادی وجود دارد ولی این مسائل نباید خدشه در خدمت رسانی به مردم وارد شود زیرا مردم استحقاق خدمت بی منت هستند.

کد خبر 1211606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha