مشارکت عمومی جهت ترویج، تبیلغ و گفتمان سازی امر به معروف و نهی از منکر ضروری است

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: تبلیغ، ترویج و گفتمان سازی امربه معروف و نهی از منکر و مسئله عدالت و نظارت اجتماعی از اولویت ستاد امربه معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « یونس مهدوی نیا» درجمع اصناف استان، با اشاره به اهمیت امر به معروف ونهی از منکر اظهار کرد:  امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن و نظام اسلامی است.

 

وی افزود: تبلیغ، ترویج و گفتمان سازی امربه معروف و نهی از منکر و مسئله عدالت و نظارت اجتماعی از اولویت ستاد امربه معروف و نهی از منکر است، اما به واسطه مطالبات مردمی برای موضوع دارای فوریت عفاف و حجاب این مسئله بعنوان یک ضرورت مورد مطالبه قانونی ستاد قرار گرفته است.

 

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی جهت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، اذعان داشت  - کسب بینش و آگاهی عرصه ای که در آن فعالیت میکنیم برای همه ضروری است.

 

وی با بیان اینکه همه باید رعایت حقوق دیگران را در سرلوحه خود قرار بدیم، ادامه داد:باید  نسبت به امربه معروف و نهی از منکر در حوزه تجارت و رعایت عفاف و حجاب اسلامی بی تفاوت نباشیم.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: یکی از واضحترین موضوعاتی که وجدان سالم هر انسان به آن اعتراف می کند رعایت حقوق دیگران است.

کد خبر 1211819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha