۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کرمان پرداخت شد

مدیر شعب استان کرمان بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون،‌ ۱۷ هزار و ۳۹۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی و رفع احتیاجات ضروری به ارزش هشت هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال توسط این بانک در استان پرداخت شده است،

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمان، حسین خزاعی به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در حوزه‌های اشتغال و کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان نهادهای حمایتی و سازمان‌های مردم نهاد از جمله خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

 

مدیر شعب استان کرمان بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون،‌ ۱۷ هزار و ۳۹۰ فقره  تسهیلات اشتغالزایی و رفع احتیاجات ضروری به ارزش هشت هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال توسط این بانک در استان پرداخت شده است، ادامه داد: در سال جاری، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان، جذب ۳۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال منابع را هدفگذاری کرده است.

 

وی رشد منابع این بانک در سال جاری را ۷۳ دصد اعلام کرد و با تاکید بر اینکه این رقم در سطح کشور، ۶۲.۵ درصد بوده است، افزود: در حوزه تسهیلات کالا کارت،‌ تاکنون ۲ هزار و ۵۶۳ فقره تسهیلات معادل ۷۰۷ میلیارد ریال به منظور تهیه کالاهای اساسی از جمله جهیزیه به مردم پرداخت شده است.

 

خزاعی به افزایش سقف تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان هم اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که در دولت سیزدهم در این بانک آغاز شده است،‌ پرداخت وام‌های بدون ضامن و توسعه فرآیند اعتبارسنجی (سامانه ضمان) است که تاکنون ۲۱ درصد وام‌های پرداختی،‌ بر این اساس بوده است.

 

وی با بیان اینکه تمامی خدماتی که هم اکنون در شعب حضوری به مشتریان ارایه می‌شود به صورت مجازی نیز قابل انجام است، یادآور شد: حرکت به سمت جذب ۲۰ میلیون مشتری به عنوان یکی از سیاست‌های این بانک،‌ در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر شعب استان کرمان بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: رونمایی از فرابانک (پلتفرم یکپارچه بانک بر مبنای بانکداری غیر حضوری) در ۲ ماه آینده، کاهش و حذف کارمزد ثابت از چهار به صفر درصد و حرکت به سمت مزد خدمت را از جمله برنامه های پیش روی بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

 

خزاعی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذر سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد، یادآور شد: این بانک در حال حاضر با 14  شعبه در استان کرمان فعال است.

 

 

کد خبر 1213548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha