اهدای کیف و لوازم التحریر به یک هزار و ۲۰۰ دانش آموزان

طی مراسمی یک هزار و ۲۰۰ کیف و لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان به یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز نیازمند اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «ناصر ظاهری» در مراسم نمادین اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند بیان کرد: قرآن کریم ما را به نماز توصیه می کند و البته نمازی که صحیح باشد و الا اگر نماز صحیح نباشد، مشمول خطاب قرآن که می فرماید وای بر نمازگزاران می شویم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: قرآن کریم در خصوص کسانی که وای بر نمازشان خطاب کرده چنین مصداقش را تشریح می کند که وای بر کسانی که نمازشان را سبک می شمارند و همواره در پی ریا بوده و از اهداء وسایل و غیره به دیگران منع می کنند.

 

وی اعلام کرد: در استان قزوین 8 هزار و 311 دانش آموز و 416 دانشجوی تحت حمایت داریم که دغدغه تحصیلی آنها یک امر مهم است چراکه تنها ادامه تحصیل آنها مطرح نیست بلکه باید ارتقای تصحیلی آنها هم فراهم شود.

 

ظاهری عنوان کرد: علم آموزی یک ارزش است و باید این امر مهم را در میان دانش آموزان تحت حمایت ارتقاء دهیم تا بتوانیم زندگی شایسته فراهم کنیم البته منظور از این شایستگی در ابعاد مختلف مادی و معنوی است.  

 

وی تصریح کرد: یک از ابعاد مهم زندگی علم با ایمان است چراکه هدف الهی و گام الهی است که به زندگی و کار ما برکت می دهد و باید زندگی خود را الهی کنیم تا جایگاه شایسته ای پیدا کنیم.

 

در ادامه رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین اظهارکرد: در شهر قزوین 2 هزار و 76 دانش آموز تحت حمایت داریم که تلاش می کنیم در ابتدای سال تحصیلی دغدغه حضور آنها را کاهش دهیم.

 

«کلهر» اضافه کرد: با برگزاری جلسات مختلف و رایزنی با خیران یک هزار  200 کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان تهیه شده است تا آغاز سال تحصیلی آنها با شرایط مناسب باشد.

 

وی افزود: در شهر قزوین 270 فرزند تحت حمایت حوزه اکرام و یک هزار و 200 فرزند تحت حمایت طرح محسنین داریم که تلاش می کنیم که حامیان کمک های خود را به این افراد به طور مستمر اهدائ می کنند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین یادآورشد: شور عاطفه ها در روز 24 شهریور در میادین برگزار خواهد شد و در روز جمعه هم در مراکز اقامه نماز جمعه اجرا می شود تا کمک های مردمی را جمع آوری کنیم.

 

کد خبر 1214710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha