مشکل تامین معلم در جهرم به حداقل رسیده است

بخشی گفت: مشکل تامین نیروی انسانی در جهرم به حداقل خود رسیده و تلاش می کنیم برای اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «یوسف بخشی»، امروز (یکشنبه ۲۰ شهریور) در جریان بازدید ناظران «پروژه مهر»، از مدارس شهرستان جهرم و روند اجرایی پیش بازگشایی مدارس، گفت: مهر ماه امسال با توجه به بازگشت شیوه بازگشایی مدارس به صورت حضوری، کار بسیار دشواری پیش روی مدیران مدارس و اولیا است. 

 

سرپرست آموزش و پرورش جهرم افزود: در حال حاضر ۸۷ درصد دانش آموزان شهرستان در سامانه «سیدا» ثبت نام شده اند که برای آنها کتاب درسی تهیه شده و به موقع توزیع می شود اما نیاز است دیگر دانش آموزان نیز هر چه سریع تر ثبت نام خود را قطعی کنند تا در روند شروع سال تحصیلی مشکلی نداشته باشیم. 

 

وی خاطرنشان کرد: سازماندهی نیروهای آموزشی مدارس در حال انجام است و با توجه به قرارداد نیروی انسانی که با آموزش و پرورش فارس داریم، مشکل تامین نیروی انسانی به حداقل خود رسیده و تلاش می کنیم برای اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نباشد. 

 

بخشی به اجرای رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای فرآیند رتبه بندی معلمان باعث می شود که انگیزه آموزشی و پژوهشی آنها افزایش پیدا کند که با اجرای کامل آن شاهد تغییر قابل محسوس در نظام آموزش و پرورش هستیم. 
 

کد خبر 1214855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha