امر به معروف و نهی از منکر زمینه اصلاح امنیت و معیشت جامعه است

مشاورعالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشورگفت: با پیشنهادهای سازنده، انتقاده های دلسوزانه در پیشرفت، توسعه و رشد کشور و نظام برگ زرینی را در راستای خدمت به مردم رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین« رضوی مهر» امروز(6 مهر) در حاشیه مراسم معارفه دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در جمع خبرنگاران،  اظهارداشت: اصل هشتم قانون اساسی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر مطالبی را ارائه داده است، طبق این اصل قانونی دستگاه های مربوطه با این ستاد همکاری داشته باشند.


رئیس پژوهشکده ستاد امر به معروف و نهی از منکرکشور و مشاورعالی ستاد افزود: امر به معروف هم برای مسئولان، مردم و مسئولان بر مردم است که باید در این سه بعد بتوانیم زمینه اصلاحی را در امنیت جامعه، وضعیت معیشت و اقتصاد جامعه مطالبه گری کنیم.


وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، امر به معروف پیشنهاد دادن است ونهی از  منکر انتقاد است،  تلاش می شود با پیشنهادهای سازنده، انتقاده های دلسوزانه در پیشرفت، توسعه ورشد برای مردم کشور و نظام برگ زرینی را در راستای خدمت به مردم رقم بزنیم.


حجت الاسلام رضوی مهر بیان کرد:  از همه مسئولان دستگاه های ذیربط به نوعی به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو عنصر حیاتی جامعه اسلامی برای رسیدن به مدینه فاضله تلاش می کنند و همکاری می کنند تقدیر وتشکر می شود.

کد خبر 1219496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha