ایلام دارای  رتبه نخست اشتغالزایی در کشور است

الیاسی با اشاره به ثبت رتبه نخست اشتغالزایی در کشور برای استان، گفت: میزان تعهد استان در سامانه ملی رصد اشتغال کشور حدود ۶ هزار و ۷۷۱ تعهد اشتغال است.

نورالدین الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به عملکرد خوب استان از نظر تحقق اشتغال در مقایسه باثبت رتبه نخست اشتغالزایی در کشور برای استان ایلام سایر استان‌های کشور از ابتدای سال تاکنونف اظهار کرد: ایلام با ۶ هزار و ۷۷۱ تعهد اشتغال و تحقق ۷ هزار و ۶۴۳ شغل رتبه نخست کشور را در سامانه رصد به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: طبق گزارش سامانه رصد در ۶ ماهه نخست سال، شهرستان‌های مهران، ایوان و چرداول از نظر میزان ثبت اشتغال به ترتیب با درصد تحقق های: ۸.۸۵، ۱.۸۲ و ۹.۷۰ رتبه‌های اول تا سوم استان را کسب کرده‌اند.

وی گفت: تاکنون حدود ۷ هزار فرصت شغلی در۶ ماهه نخست سال جاری در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات توسط دستگاه های اجرایی استان ایجاد و در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

الیاسی به توزیع اعتبارات از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: جذب این اعتبارات می تواند در رونق سرمایه گذاری و کمک به ایجاد اشتغال در استان موثر واقع شود.

کد خبر 1220061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha