غفلت دشمنان از وحدت و یکدلی قومیت ها و مذاهب مختلف گلستان

ملک شاهکوهی گفت: دشمنان روی حضور قومیت ها و مذاهب مختلف استان در قضایای اخیر حساب ویژه ای باز کرده بودند غافل از اینکه مردم گلستان سالهاست با وحدت و یکدلی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار «علی ملک شاهکوهی» در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان گرگان گفت: بسیج معجزه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و تهدیدات دشمن به واسطه نهاد مردمی بسیج خنثی می شود که اوج حضور بسیج در صحنه را در دوران دفاع مقدس میبینیم که ورق جنگ به واسطه بسیج به نفع ما برگشت.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: هرگاه انقلاب اسلامی و این نظام مقدس الهی موفقیت و توفیقی چشمگیر رقم زد، دشمنان ما بدنبال ایجاد فتنه برآمدند تا کام مردم ما را تلخ کنند اما امت ما با وحدت کلمه و ایمان به خداوند متعال در برابر فتنه های دشمن ایستادند و آتش فتنه را خاموش کردند.

 

وی ادامه داد: دشمنان روی حضور قومیت ها و مذاهب مختلف استان در قضایای اخیر حساب ویژه ای باز کرده بودند غافل از اینکه استان گلستان، نگارستان ایران است و مردم استان ما سالهاست با وحدت و یکدلی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند.

 

کد خبر 1224135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha