برپایی نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج مساجد و محلات سپاه «روح الله (ره)»

سرهنگ گودرزی مقدم از برپایی نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج مساجد و محلات سپاه «روح الله (ره)» در مصلای بیت المقدس شهر اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد گودرزی مقدم با اشاره به فعالیت های گسترده بسیج مساجد و محلات، از برپایی نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج مساجد خبر داد و گفت: از مهمترین اهداف این نمایشگاه و جشنواره معرفی الگوهای موفق به سایر رده های بسیج به ویژه پایگاه ها است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه «روح الله (ره)» معرفی خدمات و اقدامات پایگاه های بسیج را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و ادامه داد: در این نمایشگاه دستاورها و خدمات پایگاه های بسیج به نمایش گذاشته می شود و مردم می توانند از اقدامات انجام شده به صورت مستند بازدید کنند.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه پایگاه های اسوه بسیج مساجد و محلات سپاه «روح الله (ره)» استان مرکزی در ۲۸ و ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۱ در مصلای بیت المقدس اراک دایر می شود، ادامه داد: هم استانی ها و شهروندان اراکی می توانند با حضور در مصلای اراک از اقدامات پیاگاه های برتر بازدید نمایند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه «روح الله (ره)» استان مرکزی حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و پایگاه های بسیج را ضروری دانست و بیان کرد: امروز تشویق و ترغیب جوانان به اقدامات پیش برنده و پیش رونده یکی از اقدامات مهم بسیج است از اینرو باید با برنامه ریزی های مناسب از فرصت ها استفاده کرد.

 

سرهنگ گودرزی مقدم جذب جوانان به مساجد را ضروری دانست و ادامه داد: پایگاه های بسیج مساجد با برنامه های فرهنگی، آموزشی و ... گام های موثری در این راستا برداشته اند.

کد خبر 1224276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha