بازدید معاون وزیر صمت از شهرک‌های صنعتی رامیان و آزادشهر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز (شنبه ۳۰ مهر) از شهرک‌های صنعتی رامیان و آزادشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «علی رسولیان»، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز (شنبه 30 مهر) در سفر2 روزه به استان گلستان، از شهرک‌های صنعتی شهرستان های رامیان و آزادشهر بازدید کرد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان گفت: این شهرک 33 هکتار مساحت دارد و نیازمند بهسازی و آسفالت معابر و تسریع در تکمیل نیروگاه چهار مگاواتی برق است.

 

«حسین رنجبر» افزود: شهرک صنعتی رامیان در حال حاضر ۱۵ واحد بهره‌بردار دارد و ۶ واحد صنعتی هم در این شهرک در حال ساخت است.

 

فرماندار آزادشهر نیز گفت:‌ شهرک صنعتی شهرستان آزادشهر دارای ۶۵ هکتار وسعت است که ۳۰ هکتار آن واگذار شده است و 14 واحد تولیدی در آن فعالیت دارند.

 

«سیدجواد کریمی» افزود: تصفیه خانه فاضلاب مهمترین نیاز شهرک صنعتی‌ آزادشهر و ناحیه صنعتی آقچلی است و بر اساس مصوبه سفر سال گذشته رئیس جمهور به گلستان ۶ میلیارد تومان برای ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی‌ آزادشهر و احداث و 4 میلیارد تومان برای بهسازی تصفیه‌خانه ناحیه صنعتی آقچلی اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به ساخت آشیانه آتش نشانی در شهرک صنعتی آزادشهر، گفت: این آَشیانه نیازمند استقرار ماشین آتش نشانی است.

 

کریمی، احداث پست برق در شهرک صنعتی آزادشهر و ساماندهی آسفالت و جدول کشی معابر آن را از ضروریات این مکان بیان کرد.

 

 

کد خبر 1225487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha