پیشرفت ۹۰ درصدی مجتمع فرهنگی و هنری زرین آباد

حسنی به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری زرین آباد با اعتبار مصوب ۱۱ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: این پروژه با همکاری راه و شهرسازی در شهرستان ایجرود عملیاتی می شود و پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

امراله حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مصوبات حوزه فرهنگ و هنر در دور اول سفر رئیس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: اختصاص 10 میلیارد تومان بر تکمیل مصلی ها و مساجد استان زنجان یکی از این مصوبات است که از سال جاری در زنجان آغاز شده است و با همکاری اوقاف و امور خیریه استان و راه و شهرسازی در دست اجرا می باشد و پیشرفت 84 درصدی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اختصاص 40 میلیارد تومان جهت تکمیل هنرستان تجسمی 20 کلاسه دخترانه در زنجان به عنوان دیگر مصوبه دور اول اشاره کرد و گفت: این پروژه با همکاری راه وشهرسازی اجرایی می شود و تاکنون 9 میلیارد تومان از اعتبار این پروژه اختصاص یافته و پروژه تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی اضافه کرد: از دیگر مصوبات این دور از سفر اختصاص مبلغ 20 میلیارد تومان برای تکمیل سالن نمایش وتئاتر زنجان است که پروژه 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

این مسئول به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری زرین آباد با اعتبار مصوب 11 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: این پروژه با همکاری راه و شهرسازی در شهرستان ایجرود عملیاتی می شود و پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 1225488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha