۲۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است

صالحی با بیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد در کنار توجه به نیازهای معیشتی نیازمندان، ایجاد اشتغال ودرآمد با ثبات است، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت واقشار نیازمند ایجاد شده است.

روح اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در زمینه ارائه خدمات به جامعه هدف گفت: ایجاد فرصت های شغلی وتوانمندسازی مددجویان از اولویت اصلی کمیته امداد است.

 

مدیرکل کمیته امداداستان زنجان افزود: نهاد مقدس کمیته امداد در طول فعالیت ۴۴ ساله خود خدمات ارزشمندی را در حوزه های مختلف به جامعه هدف و اقشار نیازمند ارائه کرده ودر فصل جدید خدمت رسانی توانمندسازی مددجویان در ابعادمختلف به ویژه ایجاد اشتغال ودرآمد با ثبات را در اولویت اصلی خود قرارداده است.

 

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد در کنار توجه به نیازهای معیشتی نیازمندان، ایجاد اشتغال ودرآمد با ثبات جهت خروج هدفمند به صورت توانمندشده از برنامه های حمایتی کمیته امداد است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان عزیز تحت حمایت واقشار نیازمند ایجاد شده است.

 

صالحی تهیه مسکن مناسب را یکی دیگر از اقلام توانمندساز مددجویان عزیز تحت حمایت عنوان کرد وافزود : ۵۰۷ پروژه احداث مسکن در قالب انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، بسیج وشرکت گلرنگ در این بخش در حال اجرا است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان در بخشی از سخنان خود به فعالیت های فرهنگی وتحصیلی اشاره کرد وتصریح کرد: با برنامه ریزی ها واقدامات انجام گرفته ۳۹ نفر از دانش آموزان مستعد تحت حمایت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ با کسب رتبه برتر در دانشگاههای معتبر دولتی در رشته های پزشکی، مهندسی ورشته های پرطرفدار پذیرفته و در حال تحصیل هستند .

 

صالحی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات ازدواج نیز به ۵۹۳ نفر کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه و کمک هزینه ازدواج اهدا شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته تعداد افراد پشت نوبتی  دریافت جهیزیه در استان نداریم.

 

کد خبر 1226731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha