فروش پهپادهای ایرانی به روسیه بی‌اساس است

حجت‌الاسلام فلاح گفت: ادعای فروش پهپادهای ایرانی به روسیه بی‌اصل و اساس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ضمن دعوت به تقوای الهی خطاب به مومنین و نمازگزاران، افزود: طمع به مال دنیا باعث می‌شود که انسان از تقوای الهی فاصله بگیرد و روز به روز به مال دنیا دلبستگی پیدا کند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش خطاب به نمازگزاران و مومنین، گفت: به حساب‌ها و اعمال خود رسیدگی کنید تا قبل از اینکه به حساب شما رسیدگی کنند.

 

وی ادامه داد: ۸ آبان روز بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان و به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمودند: «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به کمر بست و زیر تانک رفت تا از خاک میهن دفاع کند.»

 

حجت‌الاسلام فلاح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که خون شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی برای دشمنان ایران اسلامی خطرناک‌تر است و دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با این ترور ای کور و وحشیانه هیچ‌گاه نمی‌توانند به اهداف خود برسند، ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با دادن هر شهیدی و با خون شهدا انقلاب را آبیاری خواهد کرد و ضربه سختی در انتظار دشمنان نظام خواهد بود.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به درک مشترک نیروی مقاومت منطقه در مقابل مستکبران اشاره اشاره و خاطرنشان‌کرد: امروزه نیروی مقاومت در کشورهای مختلف با بهره‌گیری از توان داخلی و با الگو قرار دادن ایران اسلامی توانسته‌اند در مقابل ابرقدرت‌ها، صهیونیست و جیره‌خواران آنها مقاومت کنند.

 

وی با اشاره به اجلاس اخیر ۱۶ کشور در شهر برلین، تصریح‌کرد: این کشورهای خود باخته حتی نتوانستند در میان خود به یک شاخص درست برسند تا به اینکه بتوانند برای کشور و ملت بزرگی چون ایران اسلامی تصمیمی بگیرند.

 

حجت‌الاسلام فلاح افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی بارها و بارها از این دشمنان ضربه خورده‌اند و تجربه کافی دارند و به درستی این کشورها را می‌شناسند و می‌دانند که دستان این کشورها با خون ۱۸ هزار شهید ترور در میهن اسلامی ما آغشته است.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش فروش پهپادهای ایرانی به روسیه را ادعای بی‌اصل و اساس دانست و تصریح‌کرد: اول اینکه هیچ مدرکی در این خصوص ارائه نشده و دوم اینکه اگر احیانا چنین فرضی درست باشد کشور خرید کننده جوابگو است و از همه مهم‌تر اینکه اگر چنین باشد اقتدار و قدرت ایران اسلامی را به جهان می‌رساند که کشورابر قدرتی چون روسیه از پهباد ایرانی استفاده و یا خرید داشته است.

 

حجت‌الاسلام فلاح به هشتم ربیع‌الثانی سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) اشاره و آن را خدمت همه ملسمین جهان به ویژه مردم بخش کرگانرود تالش تبریک گفت.

 

کد خبر 1227110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha