رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل برای همه دستگاه های اجرایی الزامی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل برای همه دستگاه های اجرایی الزامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد سبحان حسنی» روز شنبه در دیدار با جانشین پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، اظهار کرد: تهدیدات سایبری و سایر تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل باید شناسایی و برای آن تهدیدات طرح های پاسخ در نظر گرفته شود.

 

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و آموزش در حوزه پدافند غیرعامل، گفت: این دو اصل از ضروریات این حوزه است‌ که باید همواره در دستور کار باشد.

 


معاون استاندار ایلام گفت: از ابتدای دولت سیزدهم در چندین نوبت مسوولان کشوری حوزه پدافند به استان سفر کردند و از زیرساخت های حوزه پدافند استان بازدید کردند که جای قدردانی دارد.


وی با اشاره به بازدید مسوولان پدافند غیرعامل کشور از زیرساخت های حوزه پدافند غیرعامل استان، گفت: در این بازدید باید نقاط ضعف زیرساخت های حوزه پدافند احصا و این نقاط ضعف برطرف شود تا شاهد کمترین حوادث باشیم.

 

حسنی اضافه کرد: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام به جدیت پیگیر اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در استان هستند و روسای کارگروه های ذیل شورای پدافند نیز فعال هستند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: در حوزه پدافند شیمیایی نیز همه دستگاه های اجرایی باید ملزم به رعایت ملاحضات پدافند غیرعامل باشند‌‌.

کد خبر 1227381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha