امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت جامعه است

شاهون وند با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت جامعه است، گفت: اگر ما بتوانیم در امر به معروف و نهی از منکر خوب عمل کنیم می توانیم از جرایم در جامعه پیشگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « داریوش شاهون وند» امروز (۸ آبان) در دیدار با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: احیا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت جامعه است و وجود این دو فریضه الهی نقشی اساسی در برقراری نظم و امنیت اجتماعی دارد.


وی با بیان اینکه ایرانیان بهترین مردم های جهان هستند، بر ضرورت تقویت بصیرت عمومی تاکید کرد و افزود: مردم ایران  اسلام، نظام و انقلاب را دوست دارند و در سایه بصیرت افزایی توطئه های دشمنان خنثی می شود.


دادستان خرم آباد آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به گونه ای رفتار کنند که بهانه ای دست دشمنان  ندهند، خاطرنشان کرد: سعی کنید آمران به معروف و ناهیان از  منکری که انتخاب می کنید افرادی معتمد قابل اعتماد و قبول باشند.


شاهون وند خاطرنشان کرد: آموزش آمران به معروف وناهیان از منکر مسئله خیلی مهمی در احیا این فریضتین میباشد وباید آموزش راجدی تر بگیرید.


وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ضامن سلامت جامعه است اگر ما بتوانیم در امر به معروف و نهی از منکر خوب عمل کنیم می توانیم از جرایم در جامعه پیشگیری کنیم.


شاهون وند با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما باید بیشتر با امر به معروف و نهی از منکر آشنا شوند، اظهار کرد: آمران به معروف ناهیان از منکر باید مراحل امر به معروف تسلط کامل داشته باشند.


دادستان خرم آباد با اشاره به اینکه امنیت زیربنای تحقق رشد و توسعه است، افزود: به حمد الله استان لرستان یکی از امن ترین استان های کشور است.

 

کد خبر 1227666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha