فعالیت‌های قرآنی در گیلان رشد مطلوبی دارد

سردار عبدالله پور با بیان اینکه استان گیلان در همه حوزه‌ها خصوصا در حوزه قرآنی در حال رشد است و رشد مطلوبی داشته است گفت: امیدواریم با تشکیل حلقه‌های صالحین شاهد آموزش قرآن کریم و تحقق جهاد تبیین در همه ابعاد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز (پنج‌شنبه، ۱۲ آبان) در همایش بزرگ تجلیل از ۱۴۰۰ نفر از حافظان، مدرسین، مربیان قرآنی استان گیلان که در مصلی رشت و با حضور آیت‌الله فلاحتی و آیت‌الله فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد اظهار داشت: از نماینده ولی فقیه در استان گیلان که مدافع قرآن و امنیت بوده و هستند تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان عملکرد اساتید بسیجی برای پیشبرد آموزش قرآن کریم را بسیار خوب ذکر کرد و با بیان اینکه باید کوتاهی‌هایی که در این حوزه داشتیم را جبران کنیم افزود: متاسفانه آمار ما در حوزه حفظ قرآن کریم در کل گیلان به سه هزار نفر نمی‌رسد و به همین دلیل برنامه آموزش حافظان قرآن کریم را اجرایی کردیم.

 

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه برای اجرای همه کارها و برنامه‌ها نیاز به تخصیص پول و اعتبار نیست اذعان کرد: در گیلان بهترین کنگره شهدا با کمترین هزینه برگزار شد و این نشان می‌دهد چنین اقدامات جهادی به ویژه در خصوص برنامه‌های قرآنی شدنی است.

 

وی با بیان اینکه به علت حضور بسیجیان و مردم، نقشه دشمن در گیلان و مازندران در اغتشاشات اخیر خنثی شد اظهار داشت: بسیجیان ما در این آشوب ها حدود دو و نیم میلیارد تومان خسارت دیدند، اما با این حال صحنه دفاع از انقلاب و اسلام را ترک نکردند.

 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه حتما انتقام شهید حاج قاسم سلیمانی گرفته می‌شود خاطرنشان کرد: استان گیلان در همه حوزه‌ها خصوصا در حوزه قرآنی در حال رشد است و امیدواریم با تغییر جدید مدیریتی که در حوزه معاونت تعلیم و تربیت صورت گرفته و با تشکیل حلقه‌های صالحین شاهد آموزش هر چه بیشتر قرآن کریم در گیلان باشیم و جهاد تبیین را در همه ابعاد جاری کنیم. 

 

 

کد خبر 1228813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha