خروش مردم ایلام در راهپیمایی یوم الله  ۱۳آبان

مردم ولایی و همیشه در صحنه ایلام بار دیگر در یوم الله ۱۳ آبان با شعار مرگ بر آمریکا بر استکبار ستیزی ملت ایران تاکید و حماسه ای دیگر خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مردم استان ایلام در یوم الله ۱۳ آبان پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی و دشمن شکن جمعه، بار دیگر در میادین و خیابان ها حضور یافتند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند تا اعلام کنند که سلطه ستیزی و استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی که بر گرفته از آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی است همچنان ادامه دارد و اجازه نخواهند داد امنیت کشور با اغتشاش و تبلیغات سوء دشمن خدشه دار شود.

 

مردم ایلام  امروز در چهارراه رسالت گردهم آمدند و خیابان آیت الله حیدری ایلامی، میدان کشوری و خیابان آزادی تا مصلی شهر ایلام را با اتحاد و یکپارچگی طی کردند تا بگویند که ماه همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم.

 

این شعاریست که امروز نوجوانان و جوانان استان ایلام با گام هایی استوار،مشت هایی گره کرده و عزمی راسخ سر دادند تا چشم طمع دشمنان انقلاب اسلامی را کور کنند، مردم ولایی استان ایلام امروز پر شور در میدان عمل حاضر شدند و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در آغوش کشیدند.

 

در راهپیمایی امروز، مردم بر علیه شعارها و رفتارهای هنجار شکنانه و نیرنگ دشمنان اسلام و انقلاب شعار «ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده» سر دادند،تا دشمنان اسلام و انقلاب را از نوجوانان و جوانان ولایی این مرز و بوم نا امید کنند.
 

مردم ایلام با سر دادن شعار«ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» آمده بودند تا به دشمنان بگویند که این فتنه ها و آشوب ها در مقابل عزم و اراده مردم ولایت مدار ایران اسلامی در عشق به وطن ،مقام معظم رهبری و اسلام و انقلاب بی اثر است.

 

در این مراسم مردم ولایی و انقلابی ایلام شعارهایی چون الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود، راه امام و شهدا وحدت است  پیروی از رهبری امت است، وحدت و یکپارچگی باعث عزت ماست  ،جدایی و تفرفه باعث ذلت ماست، سر دادند.

کد خبر 1229234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha