فعالیت در عرصه جهاد و شهادت باید در تراز فرهنگ ایثار و شهادت باشد

حجت الاسلام والمسلمین شکری، گفت: فعالیت در عرصه جهاد و شهادت باید در تراز فرهنگ ایثاروشهادت باشد و در این عرصه نقش آفرینی کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری»، امروز(19آبان)، در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت در استانداری لرستان، اظهارداشت: در بخش فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت، بازگو کردن خاطرات شهدا، مزار شهدا، خدمت به خانواده شهدا باید به خوبی عمل شد.
 

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهیدو امورایثارگران لرستان افزود: در رابطه با فرهنگ ایثار وشهادت اگر در تراز فرهنگ جهاد و شهادت فعالیت داشته باشیم، سبب امیدآفرینی بین مجاهدین می شد.

 

وی با بیان اینکه آینده ما در گرو فعالیت امروز ما در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: فرداهای ما، امنیت فرداهای ما در گرو نوع اهمیت دادن به فرهنگ ایثارو شهادت است.

 

حجت الاسلام المسلمین شکری با اشاره به اینکه امروز فرهنگ ایثار وشهادت بین توده های مومن جایگاه خود را پیدا کرده است، عنوان کرد: باید به فرهنگ ایثارو شهادت در ابعاد مختلف آن نگاه امنیتی داشته باشیم.

 

ی با تأکید بر اینکه باید خدمات نظام جمهوری اسلامی در جامعه تبیین شد، گفت:اگر در مجاهدت هایی که بر دوش داریم کوتاهی کنیم،بر پیکر نظام جمهوری اسلامی ضربه می زنیم.

 

کد خبر 1231201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha