فعالیت پیام آوران شاهد و ایثارگر در ادارات، دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه

حجت الاسلام دکتر هاشمی، از فعالیت پیام آوران شاهد و ایثارگر در ادارات، دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه خبر داد و گفت: این افراد به عنوان مبلغ در راستای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امرز(19آبان)، در برگزاری چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گرامیداشت یاد و خاطره ۶۵۴۸ شهید استان لرستان، اظهارداشت: استان لرستان در 6 ماهه اخیر در بحث برگزاری شورای ترویج مقام اول را کسب کرده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان با اشاره به بحث تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی در ادارات افزود: این اقدام در برخی ادارات انجام شده دردیگر ادارات پیگیری خواهد شد.

 

وی پرداخت ماهانه تسهیلات به ایثارگران استان، تربیت پیام آوران شاهد و ایثارگر در ادارات، دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه به عنوان مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اقدامات بنیاد شهیدو امور ایثارگران عنوان کرد.

 

حجت الاسلام دکترر هاشمی بیان کرد: راه اندازی مجتمع توانبخشی ایثار و افتتاح سالن های ورزشی از دیگر اقدامات بوده وامید است با دریافت مصوبه ای از سفر رییس جمهوری این مجتمع به زودی تکمیل شود.

کد خبر 1231202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha