امر به معروف و نهی ازمنکر، بستر حفظ ارزش ها و هنجارهای جامعه است

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: امر به معروف و نهی از منکر با شناختی که در افراد جامعه نسبت به نیکی ها و بدی ها ایجاد می کند به حفظ ارزش ها و هنجارهای موجود در جامعه می‌انجامد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین یونس مهدوی نیا امروز (۲۳آبان) در جلسه با حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس نمود عینی احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار افزود:  شهادت طلبی ریشه در اسلام دارد و ملتی که شهادت را سعادت بداند همیشه پیروز است.

 

وی بیان کرد: تحریف و فراموشی فرهنگ شهادت طلبی یکی از آسیب های جدی در حوزه دفاع مقدس است.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، اذعان داشت: تلاش دشمن برای فاصله انداختن بین نسل جوان ما و ارزش های جامعه است.

 

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر با شناختی که در افراد جامعه نسبت به نیکی ها و بدی ها ایجاد می کند به حفظ ارزش ها و هنجارهای موجود در جامعه می‌انجامد .

 

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: باتوجه به ماموریتی که حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دارد یعنی ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت می تواند با معرفی این صفات معروف روحیه شهادت طلبی را در جامعه تقویت و به احیای این معروفات بپردازد.

 

کد خبر 1232226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha