همایش بصیرت از دیدگاه قرآن در اراک برگزار شد

همایش بصیرت از دیدگاه قرآن با حضور حجت الاسلام قرائتی و مردم مومن، بصیر و ولایتمدار شهر اراک در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، در ادامه سلسله جلسات معرفتی و تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت جمهوری اسلامی جلسه بصیرتی با حضور حجت الاسلام قرائتی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار مرکزی، اقشار مختلف مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی شهر اراک برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش این جلسه که امروز ( چهارشنبه، 25 آبان ) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد، شرکت کنندگان بعد از اقامه نماز فریاد الله اکبر، ما پیروان رهبری، ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم و لبیک یا خامنه ای سردادند.

 

شرکت کنندگان در این مراسم از قرائت استاد حاج مجید جیریایی و مداحی حاج مبین کاشنانی و کربلایی علیرضا دولت آبادی بهره مند شدند.

 

شرکت کنندگان با در دست داشتن تمثال رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی، شهدای انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند که پیرو این انقلاب و ارزش های آن هستند و با بصیرت و ایمان به خدا در مسیر ارزش های انقلاب گام برخواهند داشت.

کد خبر 1232984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha